Dragii mei clujeni,

Sănătate! Sunt Jisa George şi vreau să trăiesc. Pentru cei care nu mă cunosc, am 29 de ani sunt din Turda, judeţul Cluj.
In luna aprilie, anul acesta am fost diagnosticat cu leucemie limfoblastică acută cu celule”T”. Doctorii mi-au dat 2 săptămâni de viaţă dar nu am vrut să accept; suntem în octombrie şi încă trăiesc. Am luptat cu aceasta boală necruţătoare având alături pe cei dragi dar acum am nevoie şi de voi pentru ca împreună să reuşim s-o învingem.
În 31 octombrie este ziua mea de naştere dar doctorii mi-au spus că s-ar putea să nu mai ajung, deoarece tratamentele de chimioterapie făcute până acum nu au dat nici un rezultat. Nu vreau şi nu pot să accept cele spuse de ei. Eu ştiu că o să mă vindec şi că o să trăiesc dar numai dacă şi voi mă ajutaţi.
Din păcate în România nu mai am nici o şansă şi am nevoie de 150.000 € ca să pot pleca în străinătate unde mi-au spus că sunt încă şanse. Mă agăţ de această speranţă, cu dinţii, cu unghiile, cu toată fiinţa mea, văd în această speranţă, o lumină care-mi va oferi o nouă viaţă la care atât de mult tânjesc.
Ştiu, sunt conştient că suntem în momente de criză dar toate sunt trecătoare mai puţin moartea, care-i atât de aproape de mine. Singura mea armă împotriva ei sunt banii. Se zice că banii nu aduc fericirea în viaţă, dar se pare că în cazul meu sunt unica şansă de salvare.
Am nevoie de 150.000€ pentru a face un transplant în Jerusalem la clinica HADASSAH UNIVERSITY HOSPITAL de medicul Shapira Michael Yechyel. Am reuşit să adunăm 50.000€ cu ajutorul familiei şi a celor dragi. Dacă puteţi şi doriţi să mă ajutaţi aş mai avea nevoie de încă 100.000€. Ajutaţi-mă să încep o nouă viaţă, fiţi întemeitorii noii mele vieţi !!
Dacă doriţi să mă ajutaţi, puteţi dona bani în conturile:

EURO : RO37RNCB0106071727610001
DOLARI : RO10RNCB0106071727610002
RON : RO69RNCB0110071727610001
BANCA : BCR SUCURSALA CLUJ
COD SWIFT : RNCB ROBU

Orice sumă este binevenită !!
Vă mulţumesc din toată inima,
Jisa George.
Tel: 0740767036 / 0745832286

6 comentarii:

  1. Deocamdată, am postat bannere pe cele patru bloguri ale mele şi un articol despre situaţia ta: http://zamfirpop.wordpress.com/2009/11/13/anamaria-si-george-vor-un-copil
    Sper să ne bucurăm şi de succese, pe planul banilor adunaţi şi, mai ales, pe cel al sănătăţii tale!

    RăspundețiȘtergere
  2. am auzit ca george a murit in ziua de 17 decembrie trist ! :( dumnezeu sa il ierte

    RăspundețiȘtergere
  3. l'am cunoscut pe george..
    era un om foarte bun.
    imi pare nespus de rau ca s'a stins.
    viata nu e dreapta uneori.:(

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna Ziua!
    Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor si nu numai.
    Am vizionat cu atentie blogul tau si vreau sa spun ca am fost foarte fascinat de ceea ce am gasit. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Încep sa îl citesc cu drag.
    Noi promovam la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tau ; am specificat sursa articolului si am deschis si un subiect pe baza acestuia. Daca doresti, poti sa ne recomanzi orice articol si noi îl vom promova.
    Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
    Ne-ar face placere, de asemenea, sa stim ca ai dori sa ne sustii în acest proiect de radio si sa accepti o eventuala colaborare.
    Pe Radio Whisper se difuzeaza toate genurile de muzica, exceptând manele si piesele necenzurate, avem si câteva emisiuni, stiri etc. Ne-am propus sa realizam un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de sustinerea si ajutorul tau si al celorlalti colegi bloggeri. Dorim sa cream o echipa numeroasa, de oameni cu un talent aparte si m-am gândit ca, poate, ai vrea sa ni te alaturi si sa colaboram, binenteles, pe unul dintre domeniile care îti place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile si modul de a gândi al bloggerilor si al ascultatorilor nostri.
    Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tau si sa ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un email asculta.whisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
    Multumesc,Cu stima Vlad!

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi pare foarte rau,nespus de rau,nu este dreapta viata cu unii,am ramas fara cuvinet,Dumnezeu sa-l ierte,condoleante familiei,sincere regrete.

    RăspundețiȘtergere
  6. Hei, ești interesat de cardul de la bancomat piratat? Echipa mea de hacking și cu mine am reușit să programăm cu succes carduri ATM goale și să le încărcăm cu numerar. Și am câteva cărți piratate la care au fost deja lucrate și gata de vânzare. Fiecare dintre aceste carduri conține 300.000 USD. Îl poți scoate, îl poți folosi online și așa mai departe. Dacă aveți nevoie de acest card, vă rugăm să mă contactați prin e-mail. Darkerwebcoinbase@gmail.com

    RăspundețiȘtergere